דף ליהוק לתחרות אימפרואקשן

שלום, אור, אנחנו שמחים על השתתפותך בתחרות אימפרואקשן 14. בשלב הראשון יש להגיש בקשות לליהוק הקאסט מתוך הסטודיו שלנו. יש למלא 2 אפשרויות לפחות לכל תפקיד. ניתן לראות את השחקנים שלנו בלחיצה על כפתור "השחקנים שלנו". לאחר בחירת העדפות הליהוק, מנהלת ההפקות תעבור עליהם ותשתדל לאשר על פי הבקשות, אך לעיתים הסטודיו ימליץ על שחקנ/ית אחר/ת. לעיתים יכול לקרות שתרגיש/י שהשחקנ/ית לא מתאימים. במקרה כזה אנא תסמכו קצת על הניסיון הרב שלנו, על ההיכרות העמוקה שלנו עם השחקנים ועל הצרכים שלנו, ופגשו את השחקן/ית קודם. ואם אחרי פגישה עדיין תרגישו שלא מתאים אנא פנו אלינו לשיחה (לא אל השחקנ/ית) וננסה לפתור את כל הבעיות שלכם ביחד.

בנוסף, בכל התייעצות אמנותית, הפקתית או בפוסט, ניתן לפנות ישירות לאלדד בוגנים, המנהל האמנותי של התחרות ישירות בטלפון 0547728777.

תיקוני תסריט - נא לעדכן בדף זה (להעלות את הגרסה החדשה)  וגם לשלוח למייל של הסטודיו: info@impro.co.il
שתהיה לכולנו הפקה מוצלחת וסרטים מעולים.

להלן האינפוטים הראשונים של קוראי התסריט לעיונך:


יש להגיש את בקשות הליהוק מוקדם ככל האפשר ועד התאריך 20.7 לכל המאוחר.
תקופת ההפקות בה השחקנים שלנו פנויים לכל ההפקות היא במהלך אוגוסט וספטמבר. ההפקות הן כמובן באחריות היוצרים, והסטודיו אחראי להביא את השחקנים ולוויי אמנותי לסרטים כמו גם עזרה באיוש צוות למי שיצטרך ועד כמה שהסטודיו יכול להשתמש בקשריו. 

הגשת הסרט לשיפוט:
עד לתאריך 3.10 יש להעביר את הסרט לשיפוט. יש לשים לוגו דינמי או לוגו סטטי של התחרות. (אורך הסרט ללא רול סיום צריך להיות לא יותר מ5:00 דקות.
בלינק הבא תמצאו את הלוגואים לתחרות, הסברים של שימוש בתוכנת subtitle edit להכנת כתוביות (כדאי מאוד).
והסבר על מיקס סאונד בפרימייר.
לחצו כאן להורדת הלוגואים לתחרות ולהסבריםאיך מגישים DCP להקרנה
כדי לשלוח לשופטים יש להעלות את הסרט לדרייב בלינק הבא:
Go to Google Drive
לאחר העלאת הסרט לדרייב יש למלא את טופס ההגשה:
טופס שליחת הסרט לשיפוט

יש לצרף כאן לינק מהדרייב שהעלתם אליו את הסרט (לחיצה ימנית על הקובץ ושיתוף-> העתק לינק)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
1


1
2
3
4
1


File name:

File size:

1
2
1

שם הסרט: מסך

אור עשת
בחורה (25) מקריאה בקול חנוק את ההספד שכתבה לאהובה. טבעת האירוסין עדיין על אצבעה, ושתי חברותיה לצדה. ההספד מסתיים, והקברן מכסה בחול את המנוח... סגור בתוך קופסה של סמארטפון. כן, זו לוויה לסמארטפון. החברות באות לבקר את הבחורה המרוסקת. חברה 1 מעודדת אותה למצוא ריבאונד, וחברה 2 מנסה להזכיר להן שזה רק פלאפון, אבל הן לא מבינות על מה היא מדברת. הבחורה נכנסת לאפליקציית היכרויות בפלאפון החדש: גבר – מחליקה שמאלה, סמארטפון מתאמן בחדר כושר – שמאלה. מיואשת, הבחורה שואלת צ'אט בינה מלאכותית כיצד להתגבר על מות ארוסה, והוא עונה בעודו מופיע בפניה כבן אנוש חסר רגשות ומלא בטעויות תחביריות. הבחורה מתאהבת, מתעלמת מכל ההסברים שלו שהוא בינה מלאכותית. הבחורה נפגשת עם חברותיה בבית קפה, שם מגלה לתדהמתה שגם חברה 1 מתכתבת עם צ'אט! הן מתכסחות. חברה 2 נשברת ופותחת במונולוג על כך שזה רק פלאפון, אבל הפלאפון של חברה 1 מחשמל אותה באמצע הנאום והיא מתמוטטת. הבחורה המבוהלת מבחינה לפתע בסועדים המנוונים – דופקים את הראש על השולחן, בוהים באוויר.. היא בורחת לרחוב ומתנגשת בזוג שמטייל עם פלאפון בעגלה. נכנסת לרכב, מתיישבת ורואה מהמראה הקדמית את הפלאפון החדש שלה "עומד" במושב האחורי, כאילו חיכה לבואה. היא נבהלת, אין לדעת מה הוא זומם.

הדמויות לליהוק

"בחורה" (25)
ראשי
הגיבורה חסרת השם שלנו (כי המסכים טשטשו את הזהות שלה) היא בחורה אמוציונלית ובודדה שצמאה לאהבה, אותה מוצאת בסמארטפונים ובצ'אט בינה מלאכותית.
1
נעמה צור
2
אוריין טמיר
צ'אט (28)
משני
בחור חסר רגשות, בעל מבט חלול, שגיאות תחביריות בשפע וקול כמעט רובוטי. הצורה האנושית של צ'אט הבינה המלאכותית בו מתאהבת הבחורה אחרי מות הארוס שלה, למרות שהוא לא יכול לחוש שום רגש אנושי.
1
ולדימיר טורס
2
דניאל דובילנסקי
חברה 1 (25)
משני
מומחית בזוגיות ובעלת ניסיון עשיר - יצאה עם בחורים רבים ועם סמארטפונים רבים. קלילה, זורמת ואוהבת את חברותיה, עד שמרגישה מותקפת על ידן.
1
אוריין טמיר
2
מוריה דנה
חברה 2 (25)
משני
דמות ה"מורדת". מבינה שהטכנולוגיה השתלטה על בני האדם ונוטה להיות מעט צינית כשעולה נושא המשיכה לסמארטפונים. המרירות שלה עלולה להתפרש כחוסר רגישות מצד חברותיה, אבל למעשה היא אוהבת אותן אהבת נפש ומדברת בקרירות כזו רק מתוך דאגה אליהן.
1
מוריה דנה
2
נעמה צור
בקשות הליהוק של היוצרים:

תקציר של כ150 מילים של התסריט

מסך.docx

File name: מסך.docx

File size: 35 KB

1
2
3
4
1
טופס ליהוק
תחרות אימפרואקשן - לקולנוע ישראלי קצר, נוסדה בשנת 2010 ע"י אבי מלכה, במטרה לקדם את תעשיית הסרט הקצר בישראל ולעודד שיתופי פעולה מקצועיים בין יוצרי קולנוע ואנשי תעשייה לבין שחקנים צעירים, בוגרי אימפרו- הסטודיו למשחק בקולנוע טלויזיה ותיאטרון, שהתמחו במשחק מצולם. בארבע-עשרה שנותיה הראשונות של התחרות הופקו במסגרתה כ-350 סרטים ישראלים קצרים, בבכורה.

לשאלות נוספות ניתן ליצור קשר למזכירות בית הספר בטלפון: 03-6721289. או במייל:  info@impro.co.il .  בהצלחה!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram